środa, 15 stycznia 2014

Kruszynka poleca !!!! - JULIA CHILD


''Gotuj z Julia  - niezbedne przepisy i porady mistrzyni kuchni ''

 Julia Child (ur. 15 sierpnia 1912 w Pasadenie, zm. 13 sierpnia 2004 w Montecito) – amerykańska kucharka, autorka książek kucharskich (najważniejsza to Mastering the Art of French Cooking z 1961) i programów kulinarnych (przede wszystkimThe French Chef), dzięki którym spopularyzowała w USA francuską kuchnię. (zrodlo wikipedia) 

Chciałam polecić wszystkim dosłownie każdemu ta ksiazke. 
Jest to idealna ksiazka dla tych co potrafią gotować bo zawiera wiele cennych rad które sprawia ze nasze dania beda jeszcze pyszniejsze .Polecam ja rowniez tym którzy zupełnie nie potrafią gotować a ''musza '' się nauczyć lub po prostu chcą bardzo ale nie wiedza od czego zaczac . 
Julia w swojej ksiazce pokazuje nam swiat kuchni od tzw zaplecza , czyli np prosty przepis jak zrobić bulion zwykły bulion a jednak taki który zachwyci wszystkich . Ksiazka jest bardzo pomocna jest tu wiele porad wskazówek zwykłych prostych przepisów. Wydaje mi sie nawet ze mogę zaryzykować stwierdzenie iz jest to taka ksiazka kucharska jakie pewnie mogla by napisać  ''nasza Babcia''  . Dania nie sa skomplikowane nie zawierają skladnikow o ktorych istnieniu nie mieliśmy pojęcia ( nie lubię ksiazek w których pojawia sie składnik którego muszę szukac w internecie bo zupełnie nie wiem co to jest ) . Ksiazka przypadnie do gustu każdemu jestem tego pewna i naprawde szczerze ja polecam . 

Cena to okolo 30zl ( nei wiem czy jest dostępna w księgarniach , ja musiałam zamawiac ze strony internetowej Merlin.pl , gdyz mieszkam za granica )  

Z ta ksiazka w reku kazda nawet najbardziej leworęczna w kuchni osoba moze osiagnac sukces i zaskoczyć rodzinę przyjaciól :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz