środa, 15 stycznia 2014

Kurczak z warzywami i migdalami


Zagladam dzis do swojej lodowki a tam :

  • 3 polowki papryk zielonej , zoltej , czerwonej 
  • 12 malych pieczarek
  • 1/2 sredniej cebuli 
  • 1/ podwójnej piersi kurczaka
  • 1/2 puszki kukurydzy
  • 1/2 sloika zoltej fasolki szparagowej
  • 3 lyzki (tak na oko ) natki pietruszki.
CO DALEJ? : 
  • Ryz 1 torebka 
  • Garsc calych migdalow 
  • sol pieprz curry 
Mysle sobie obiadu jako takiego mialam nie robic (maz w pracy do pozna) ale dziecko 8 letnie cos zjesc na cieplo powinno. Tak powstal pomysl by usmazyc to wszystko na patelni i podac z ryzem . 
Kurczaka i papryke oraz cebule  pokroilam   , pieczarki (jako ze byly male) pokroilam na polowki razem z nozka. 


Calosc wrzucilam na patelnie na 1 duza lyzke masla , gdy kurczak przestal byc surowy dodalam kukurydze i fasloke szparagowa oraz natke pietruszki , calosc posoliłam popieprzylam i dodalam 2 duze plaskie lyzki curry. Wylaczylam kuchenke ale patelnie pozostawiłam na palniku by fasolka sie podgrzała ale nie upiekla i nie zmiekla, 
Migdaly wsadziłam do miksera i zmiksowałam po czym na malej patelni na doslownie 2 kroplach oleju zrumienilam je ( migdaly sa dobre gdy zmienia kolor na ciemniejszy i zaczna pachniec jak popcorn) 
Na talerzu ulozylam pol paczki ryzu na to warzywa z kurczakiem i posypalam 2 duzymi plaskimi lyzkami migdalow...Dziecko szczesliwe , najedzone wiec i ja się ciesze. 

SMACZNEGO!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz