środa, 15 stycznia 2014

Tunczyk inaczej - posmakuje nawet tym co nienawidza ryb i tunczyka.



Skladniki :

  • 1 srednia cebula
  • 2 zabki czosnku
  • 1 smietana 18% (gesta)
  • 1 szklanka mleka
  • Koperek 2 peczki lub 5-6 suzych plaskich lyzek suszonego
  • 2 puszki tunczyka w oleju 
  • 2 lyzki startego sera / ja zmielilam 3 plasterki sera w miksierze
  • makaron , moga byc swiderki , bo sprawdzily sie idealnie, 
  • Sol pieprz , magii, opcjonalnie vegeta 

Cebule podsmazamy na lyzce masla lub lyzce oliwy dodajemy czosnek , gdy cebula zacznie sie rumienic dodajemy tunczyka , mieszamy dodajemy smietane i mleko i mieszamy by wszystko sie polaczylo, dodajemy ser i dalej mieszamy na koncu dodajemy koper. Koper jest bardzo wazny dopiero z jego dodatkiem potrawa nabiera smaku. Makaron ugotowany wczesniej polewamy przygotowanym ''sosem'' 

Dostalam ten przepis wczoraj od zachwyconej znajomej , a ze mialam wszystko w domu postanowilam to zrobic, uwierzcie kocham tunczyka w roznej postaci ale to przeszlo moje oczekiwania  to danie jest niesamowite !!!!!! Moje dziecko zajdlo miske  duza , moj maz wielka miche , ja robiac podjadalam juz . Wiem ze znajoma nie lubi tunczyka a mimo to zrobila to zjadla ze smakiem i dala mi przepis, wiem tez ze dzieci jej jadly mimo ze nie nawidza ryb . POLECAM ! Czegos tak prostego i pysznego nie jadlam dawno , mnie ciezko jest zadowolic jesli o smaki chodzi ale to byl kulinarny orgazm dla mnie i mojego podniebienia . 


SMACZNEGO!!!!!!!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz